20 Ekim 2009 Salı

Çözülme - 2 : Yıldız Sancıları

Durumla ilgili bir sıkıntım yok, krizlere katlanmaktan kaçmayacağım. Doğumla ilgili bir sorunum var. Sadece o krizlerin en büyüğünü yaşayıp atlatabileceğimden ve dans eden çocuklarıma kavuşabileceğimden emin değilim, sadece; nokta.

Geçen süreye saygı duymak gerekti çoğu zaman. Süre geçtikçe "zaman"ı tanıttı bize. Zamanın basit yapısı çok büyük bir kaos gibi anlaşıldı sadece. Anlayıp - ama yanlış anlayıp - hareket etmeye çalıştıkça "bugün"ü kaçırır olduk; virgül.

Açıklamaya çalışıyordum, çok konuşuyordum. Şimdi sadece susuyorum ve yazıyorum. Çünkü düşündüklerimi unutmaya başlarsam doğacak çocukların sakat olup dans edemeyeceğinden korkuyorum. Evet, sessiz bir seriye başlıyorum. İçerden büyük fırtınalı, dışarıdan çok büyük fırtınalı sanılacak kadar bir buz dağı; üç nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder