13 Ekim 2009 Salı

Wishlist

Saat 18.30, kaldirimda bekliyorum. Pazar genclerinin tum laflarina ragmen!

Nerdesiniz?

Saat 18.37, lanet olsun çok zor oldu. Biri arabayı kullanıyor, birinin elinde telefonlar.. Ben yine her zamanki gibi en arkada "koordinasyon timi"ndeyim. Tek başıma! Hadi gidelim, bul şunu. Doğmamız lazım, nefes almakta zorlanıyorum. Digerleri gibiyiz.. Muzik var, olmazsa olmaz, caliyor, kisik sesle.. Hmm, yeterli.. Hadi artik nerde kaldi?

Saat 18.45, Sonunda aradigimiz kisiye suan ulasiliyor! Evvet, basliyoruz.

Saat 18.48, Darwin'in öpülesi elleri geliyor gözümün önüne. Artık 4 kisiyiz. Biz ve maymun!

Geciyor gozlerimin onunden insanlar, hersey digerleri gibi.. Dar sokaklar, hep rahimdeki gibi. "Hello" diyen cocuklar, kaldirimlar, gozluklerim ve o gunes! Bir gun seni bulurum, merak etme!

Saat 18.59 Geliyoruz. Ben geliyorum. Dogmam lazim artik, cekilin etrafimdan. Rahimden kafami cikardigimda bana bakan insanlar degil, insansizlik lazim bana!

Dur, dur, dur, dur, dur! Iste dogumhane!

O guzel koy, deniz, papatlayalar, gelincikler, oturacak da bir tas, insan yok! Sessizlik ve o kokusu denizin, sehrimin! Senin, sen ve benim! Az kaldi, isigi goruyorum!

Saat 19.45! Evet! Nefes aliyorum, artik tasta oturmuyorum. Papatyalar tac kafamda. Yasiyorum!!! Goremedikleriniz benle konusuyor. Benim bu, biliyorum!

Hadi gidelim artik, ben doguyorum, gunes gidiyor! Iste yasamaya basliyorum. Nefes aliyorum, yeniden. Yerler degisiyor. Yine arkadayim ama koordine timinde degil, "algi manyakligi" timine tayinim cikti. Ben her gun terfi oluyorum... Hersey basaramadiginiz gibi, hersey dokunamadiginiz gibi. Hersey "ben" gibi.

Ben iste boyle yasiyorum. Yapamadiklari gibi.. Ben gibi.. Basariyorum! Aksi olamazdi zaten.

Artik saat yok, saat benim! Kontak hem bizi hem muzigi baslatiyor! Bu az onceki sarki ama o degil..

Ac sesini, ac, ac, ac, ac, ac, ac, ac! Islesin kanima ben dogarken!

PEARL JAM - WISHLIST!

Saba!



24 Mayıs 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder